Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Malacka

2013.10.02


img_0053.jpg

MALACKA csoport

2012/2013.

1     BAN ÁKOS

2     BORISZA BENEDEK

3     BOROS LINDA

4     BOROVNYÁK SZABOLCS

5     CSÁGOLYA FANNI

6     DELI ZSÓFIA

7     FÜRST BENETT

8     HORVÁTH ÁBEL

9     HORVÁTH LUCA

10 KAKAS BARNABÁS

11 KONCZ KEVE

12 KUBÁK ESZTER

13 KUBOVICS TAMARA

14 LACZI-BIDIGA ZSÓFIA

15 LENGYEL LILIEN

16 LIPTÁK-VARGA BARBARA

17 MÓRA BENCE

18 NAGY MÁTYÁS

19 OLÁH VIVIEN

20 PENCZ BALÁZS(51)

21 PÉTER ISTVÁN

22 SZAKÁLY SZABOLCS

23 VARGA VIKTOR (1)

24 VARGA VIKTOR(2)

25 VARGA-NAGY VILMOS

26 ZENTAI LUCA

27 GÖRBE ISTVÁN MÁRTON

 

 

FELNŐTTEK:

 

KECSKÉSNÉ ZÁRECZKI HAJNALKA /HAJNI óvó néni/   

KOVÁCSNÉ NAGY ÉVA /ÉVA óvó néni/ 

SALZINGER HENRIKNÉ /Zsófi néni/

 

Az óvoda nevelési programjára építve játékba integrált tanulással biztosítunk folyamatos fejlődést a gyermekek számára. Kiemelt pedagógiai célunk, hogy a gyerekek óvodai élete során fejlesszük önbizalmukat, tágítsuk érdeklődési körüket és minél több sikerélményben részesítsük őket. Nagy hangsúlyt fektetünk azoknak a szociális és értelmi területeknek a tudatos és tervszerű fejlesztésére, melyek biztosítják a gyermekek sikeres iskolai felvételét és beilleszkedésüket. Ezért az utolsó óvodai évben, nagycsoportban a foglalkozások központi elemét az iskola-előkészítés (számolási képességek fejlesztése, írás és olvasás játékos előkészítése, fogalmak tanulása és az iskolai életre való felkészítés) képezi.                                                                                   Nevelési programunk szerves része továbbá a környezetvédelem és az egészséges életmódra való nevelés,ezen belül is a mozgás.

Nevelési munkánk során fontos szerep jut a gyermekközpontúságnak. Az óvodai nevelői munkában egyenlő hangsúlyt fektetünk a gyermekek testi, lelki és szellemi fejlődésére.

A nagycsoportban a gyermekek életkori sajátosságainak figyelembe vételével történik a gyermekek mindennapi fejlesztése. A foglalkozások a következő tematikákat fedik le: mese-vers, ének-zene, vizuális nevelés, testnevelés, környezet megismerése, mennyiségi és minőségi összefüggések.
Az óvodai foglalkozásokon tudatosan fejlesztjük a gyermekek értelmi képességeit: érzékelés, észlelés, figyelem, megfigyelés, emlékezet, gondolkodás és probléma megoldás. A gyermekek a fejlesztő foglalkozásokon - az óvoda nevelési programjának megfelelően - játékos formában sajátítják el az iskolaérettséghez szükséges készségeket és képességeket.